Thursday, October 23, 2008

Blogstarz account overview

This article will explain type of acount you can choose when register in blogstarz. Ok, sebenarnya blogstarz mempunyai 5 jenis akaun, setiap akaun berbeza dari segi fee, clickshare percentage dan point value, serta komisyen untuk ahli dll. Yuran keahlian paling murah adalah RM99.00.

Kenapa perlu ada mermbership fee? satu soalan yang bagus, oleh kerana blogstarz menyediakan pelbagai infrastuktur yang jauh lebih advance untuk mendapatkan wang di internet, berbanding blogspot, wordpress, typad yang free maka sedikit fee adalah berpatutan untuk membayar kos operasinya, fee ini adalah sekali seumur hidup. Mungkin anda akan click ads selama setahun, dua tahun mungkin juga 10 tahun, nah..kira sendiri berapa untung anda akan dapat berbanding yuran fee yang kecil ini.

Di blogstarz anda "guarantee" akan mendapat untung, cara paling mudah adalah click ads di blog anda sendiri, ingin saya ingatkan di blog2 free, anda tidak dibenarkan click ads yang terpapar di blog anda atau akaun anda akan disuspend oleh ads provider. Ini menyebabkan keuntungan ads bergantung kepada pelawat yang click. itupun jika pelawat click. Bukankah lebih mudah jika anda yang click sendiri? maka anda boleh jangka berapa keuntungan anda dapat sebulan.. sebab itu blogstarz roxx!!

Mari kita review setiap account type untuk lebih memahami apa kelebihan anda akan dapat dengan mendaftar di blogstarz. lihat jadual dibawah.


setiap akaun mempunyai percentage "clickshare" yang berlainan, clickshare ini bermaksud, setiap kali anda click berapa yang anda dapat, jika anda adalah type "associate", jika anda click pada ads berharga RM1.00, satu click anda akan mendapat RM0.40, 5 kali click anda sudah mendapat RM2.00. Jika ada yang kata baik guna blogspot sbb anda dapat 100% setiap kali click, sila ingat, anda x boleh click ads sendiri di blogspot.. berbeza di blogstarz, anda boleh sesuka hati, sebanyak manapun di blog anda. Mudah bukan untuk buat duit. Ini salah satu cara, sila baca article2 lain di blog saya, banyak lagi cara.

anda sudah faham? join arkib di blogstarz sekarang , setiap peluang adalah duit untuk anda, join arkib supaya kita satu hasrat, satu niat dan satu kaler :-)
blog comments powered by Disqus